Tuesday, April 21, 2009

واکنش احمدی نژاد به تحریم کنفرانس ژنو از سوی غربیها


احمدی نژاد: كشورهاي غربي ديگر حرفي براي گفتن ندارند و تحقق وعده الهي و آن روز روشن بشريت نزديك است و نشانه‌هاي آن را مي‌توان ديد. به فضل الهي به زودي سران جنايتكار كشورهاي غربي به خاطر جناياتشان در حق بشريت محاكمه خواهند شد.****
خبرگزاری حکومتی فارس: محمود احمدي‌نژاد خطاب به برخي سران كشورهاي استعمارگر كه گفته بودند با حضور رئيس‌جمهور ايران در اجلاس شركت نمي‌كنيم، گفت: از اين به بعد در همه اجلاس جهاني به كوري چشم دشمنان شركت خواهم كرد. اگر آنها كنار بروند ما تمام اجلاس را خودمان برگزار مي‌كنيم
احمدي‌نژاد در جمع استقبال كنندگان ضمن تشكر از آنان اظهار داشت:احمدي‌نژاد ادامه داد: كساني كه 50 سال به نام جامعه جهاني خود را بر دنيا تحميل مي‌كردند در اين اجلاس معلوم شد كه تعداد اندكي هستند كه خود را با پررويي به دنيا تحميل مي‌كنند.
وي ادامه داد: برگزاركنندگان مراسم فكر همه چيز را كرده بودند و براي تضعيف جمهوري اسلامي هزينه كرده بودند، اما طبق معمول به يك چيز نينديشيدند و آن مكر و تدبير الهي بود كه شامل حال جمهوري اسلامي شد.
احمدي‌نژاد افزود: خودمان نيز هيچ آمادگي نداشتيم و تنها به سخنراني مي‌انديشيديم و اينكه اجلاس طبق روال هميشگي خود با يك سري حرف‌هاي بيهوده برخي آقايان دنبال شده بود، ولي خداوند متعال آنها را رسوا كرد و نشان داد كه تنها اقليتي هستند كه تحمل شنيدن صداي مخالف را ندارند و به اين ترتيب خدا نقاب از چهره پليد آنها برداشت.
رئيس‌جمهور خطاب به جوانان حاضر در فرودگاه گفت: ‌محكم باشيد و اگر قرار است كسي طلبكار باشد، ملت‌هاي جهان و به خصوص ملت ايران است و اين ما هستيم كه بايد سئوال كنيم و اگر قرار بر محاكمه كسي باشد،‌ اين آنها هستند كه بايد به محاكمه كشيده شوند.
وي اظهار داشت: در حاشيه اين اجلاس يكي از اين آقايان در مورد حقوق بشر و حقوق زنان از من سئوال كرد و من در جواب ايشان گفتم ما در ايران بهترين وضعيت را داريم هر چند براي رسيدن به اوج كرامت انساني و ارزش‌هاي معنوي انسان تلاش مي‌كنيم و پس از آن عملكرد جمهوري اسلامي را در اين زمينه برايشان توضيح دادم كه آنها با چهره‌اي مبهوت به من نگاه مي‌كردند.
رئيس‌جمهور گفت: در ژنو خبرنگاري از من پرسيد چرا اين حرفها را مي‌زنيد مردم اروپا از دست شما ناراحتند، به او گفتم بيايد اين حرف شما را امتحان كنيم و اجازه دهيد در اروپا رفراندوم برگزار شود و خواهيد ديد كه بيش از 70 درصد مردم طرفدار ملت ايران هستند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: كشورهاي غربي ديگر حرفي براي گفتن ندارند و تحقق وعده الهي و آن روز روشن بشريت نزديك است و نشانه‌هاي آن را مي‌توان ديد. به فضل الهي به زودي سران جنايتكار كشورهاي غربي به خاطر جناياتشان در حق بشريت محاكمه خواهند شد.

No comments:

Post a Comment