Sunday, April 26, 2009

کنايه گویی عسگر اولادی به احمدی نژاد در باره گم شدن دلارهای نفتی : بگو ببینم در صندق باز بود یا ته صندوق سوراخ، که همه دلارهای نفتی پرید؟


کنايه گویی عسگر اولادی به احمدی نژاد در باره گم شدن دلارهای نفتی : بگو ببینم در صندق باز بود یا ته صندوق سوراخ، که همه دلارهای نفتی پرید؟
جمهوریت: جلسه انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین به صحنه متلک پرانی و کنایه گویی های حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری و محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تبدیل شد.این جلسه غروب شنبه برگزار شد تا طی آن عسگراولادی و باهنر درباره دلایل حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد توضیح بدهند. اما همانگونه که عسگر اولادی اعلام کرد این حمایت نه صددرصدی که حمایت انتقادی اصولگرایان از کاندیداتوری محمود احمدی نژاد است. البته عسگر اولادی طی سخنرانی اش پا را از انتقاد فراتر گذاشت و به نوعی درباره گم شدن دلارهای نفتی و عدم روشن بودن چگونگی مصرف ٣٠٠ میلیارد دلار پول نفت به مزاح گویی پرداخت و خطاب به محمود احمدی نژاد گفت: آقای احمدی نژاد ! توضیحات شما درباره چگونگی مصرف کردن دویست و چهل پنجاه میلیارد دلار پول نفت اصلاً قانع کننده نیست، بگو ببینم در صندوق باز بود یا ته صندق سوراخ، که همه دلارهای نفتی پرید؟ در این لحظه برخی حضار هم گفتند که آقای الهام گفته است پول نفت روی زمین است، مگر نمی بینید که دولت چقدر کار عمرانی کرده است؟ اشاره حضار به کنفرانس مطبوعاتی صبح روز شنبه غلام حسین الهام بود. در این کنفرانس خبرنگاران از الهام خواستند ریز درآمدها و هزینه های نفتی را اعلام کند که الهام گفته بود پول نفت روی زمین است، بروید ببینید. عسگر اولادی هم چنین توضیحاتی را قانع کننده ندانست و باز هم به کنایه گفت: البته شاید هم در صندوق باز بوده و هم ته صندوق سوراخ بوده که دلارهای نفتی آن پریده!در این جلسه هم محمدرضا باهنر دعوای اخیر خود را محمود احمدی نژاد تایید کرد اما گفت که این دعوا بر سر سهم خواهی و تقسیم مناصب نبوده است بلکه بنده خطاب به آقای احمدی نژاد گفتم که بی ثبات کردن مدیریت کشور، بی توجهی به برنامه های اقتصادی، عدم اطمینان مدیران به اینکه آیا تا یکی دو ماه آینده به سر کار هستند و مسائلی از این دست به کشور آسیب می رساند.باهنر همچنین به کنایه احمدی نژاد را فردی پرکار دانست و گفت: آقای رئیس جمهور صبح در ژنو سخنرانی می کند، بعدازظهر در اجلاس دادستان های کشورهای اسلامی در تهران به سخنرانی می پردازد، همان روز به اسلام شهر رفته است، چند تا دیدار خارجی داشته است و در ضمن چند تا پیام هم به این ور و آن ور فرستاده است، البته اینها نشانه پر کاری است ولی باید به خروجی و نتیجه هم توجه داشته باشیم. باهنر همچنین در این جلسه برد اصولگرایان را قطعی ندانست و گفت که اگر به جذب آرا نپردازیم، ممکن است بازی را به حریف واگذار کنیم.

No comments:

Post a Comment