Sunday, April 26, 2009

مایلی کهن: پارتی قطبی اوباما بود/ رفيق من احمدي‌نژاد است وهر روز هم ارادتم بيشتر مي‌شود دلتان بسوزد


مایلی کهن: پارتی قطبی اوباما بود/ رفيق من احمدي‌نژاد است وهر روز هم ارادتم بيشتر مي‌شود دلتان بسوزد
سايت goals.com/iran : مثل اينكه محمد مايلي‌كهن نمي‌خواهد دست از حواشي و اتفاقاتي كي در فوتبال ايران مي‌افتد، بردارد. انگار او خودش تبديل به يكي از حاشيه‌سازترين و جنجالي‌ترين چهره‌هاي فوتبال ايران شده است. حاجي (مايلي‌كهن) در آخرين بازي ليگ‌برتر، باز هم چهره عصباني خود را نشان داد تا و با پرخاش نسبت به اين اتفاقات واكنش نشان داد . مايلي‌كهن ابتدا از زمين بازي اخراج شد، خودش دليل اين اخراج را در كنفرانس مطبوعاتي اينگونه بيان مي‌كند:«به داور اشاره كردم تا بيايد كنار زمين با او حرف بزنم به او گفتم اين آقا محيط مقدس فوتبال را با باغ‌وحش اشتباه گرفته است. برخورد و لحنش در شان فوتبال ايران نيست. داور گوش نكرد و بحث‌ها و اعتراضات من ادامه دار شد تا داور هر دو ما هر دوي ما را اخراج كرد.» گويا فيروز كريمي در اين بازي يكي از بازيكنان تيمش را به نام يكي از حيوانات صدا كرد كه خشم حاجي‌مايلي‌كهن را برانگيخت.
حقتان است جالب اينجاست بعد از اتمام بازي درحالي كه داور به همراه كمك‌داوران منتظر بود تا بازيكنان از زمين خارج شوند، سيدجلال حسيني به داوران حمله‌ور شد كه مايلي‌كهن در مقابل او ايستاد تا دست مدافع سايپايي‌ها به داور نرسيد. اين درحالي است كه خود حاجي با لحن جالبي به آنها گفت: «لياقت شما همين كريمي است كه با شما همين طور برخورد كند.» كنفرانس مطبوعاتي مايلي‌كهن بعد از صحبت‌هاي فيروز كريمي جنجالي‌تر شد. او همان ابتدا به سرمربي صبايي‌ها حمله كرد و گفت:«كريمي دلقك است . شما تلويزيوني‌ها هم تبليغ او را مي‌كنيد و عكس و تصوير و صحبت‌هايش را پخش مي‌كنيد. من نام همه را افشا مي‌كنم چند نفر ديگر هم در فوتبال ايران هستند كه نام آنها را هم افشا خواهم كرد.»
فدراسيون رنگ عوض كرد جالب اينجاست مايلي‌كهن در مورد فدراسيون و مهدي تاج هم حرف مي‌زند: «وقتي تاج با من صحبت مي‌كرد از شهيد باكري‌ها و شهيدان ديگر برايم مي‌گفت كه مرا بارها تحت‌تاثير قرار مي‌داد. من مطمئنم آقاي تاج براي افشين قطبي از تام‌كروز و بازيگران هاليوودي مثال مي‌زند. فدراسيون چرا اينقدر رنگ عوض كرده.»
اينها نماينده نيستندصحبت‌هاي حاجي حتي به مجلس و كميسيون ورزش هم مي‌كشد: «در مجلس دوستان در مورد تيم‌ملي صحبت كرده‌اند و اعلام آمادگي كرده بودند تا از من حمايت كنند متاسفانه اين اتفاقات افتاد. من نمي‌دانم چطور آنها نام خود را نماينده مجلس اين مملكت مي‌گذارند من به مقدار نجف‌نژاد مي‌گويم«بي‌مقدار» نجف‌نژاد. او حرفش را 180درجه تغيير داد، با استقلال همان كاري را كرد كه همه ما مي‌دانيم. »
شما رفيق قطبي هستيمحمد مايلي‌كهن كه حسابي به هم ريخته است درپاسخ به اين پرسش كه شمايي كه نسبت به فحاشي هواداران استقلال آن واكنش را نشان داديد، چرا در مقابل فحاشي‌ هواداران سايپا كه توسط كانون هواداران اين باشگاه جمع شدند هيچ واكنشي نشان نمي‌دهيد، با لحن جالبي پاسخ داد : از كجا معلوم شما به آن هواداران خط نداده باشيد. خبرنگاری گفت:«ما آدم‌هاي معمولي هستيم مثل شما نيستيم». حاجي پاسخ داد:« آره ، شما رفيق‌هاي قطبي هستين پارتي قطبي اوباما است و طرفدارانش تام‌كروز ، رفيق من احمدي‌نژاد است وهر روز هم ارادتم بيشتر مي‌شود دلتان بسوزد. قطبي از اين مملكت با آن وضع رفت، همه را لحن بد خطاب كرد، خارج از كشور عليه ما صحبت كرد اما با سلام و صلوات به ايران بازگشت و تيم‌ملي اين بزرگي را به دستش داد. براي مسئولان سازمان و فدراسيون متاسفم. آدم‌ها چه زود رنگشان را عوض مي‌كنند.

No comments:

Post a Comment