Tuesday, January 20, 2009

فراخوان شماری از دانشجویان برای گسترش اعتراضات



ابتکار عمل و قدرت را به دانشجویان بازگردانده و آبرو، حیثیت و امید را برای مردم به ارمغان آورید!
نامه دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان به احمدی نژاد نه تنها بازگو کننده دردها و محنت های دانشجویان اهل تسنن ایران میباشد که از سرکوبی و تبعیض مستمر رنج میبرند، بلکه بیانگر رنجها و معضلات تمامی دانشجویان و مردم ایران نیز میباشد.
سی سال از انقلاب اسلامی میگذرد، انقلابی که وعده داده بود تساوی حقوق، احترام و موفقیت برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد، لیکن سی سال پس از این رویداد ما در صحنه بین المللی منزوی بوده و در تمامی زمینه ها جهان بچشم یک جزامی به ما مینگرد!!! در سالهای اخیر ما دانشجویان به خاطر ایرانی بودنمان با مسائل گوناگونی مانند مسئله ادامه تحصیل در خارج از کشور و دریافت پیشنهاد کار مواجه هستیم. اساتید ما نیز به خاطر عقاید سیاسی خود و یا به دلایل مالی با مشکلات و موانعی مواجه هستند. به سبب مشکلات اقتصادی بهترین مغزهای علمی ملت ایران مجبور می شوند که بجای پیشرفت حرفه ای در صحنه دانشگاهی، جسم و روح خود را در اختیار پروژه های خطرناک رژیم قرار دهند. این اقدام اشخاص فوق الذکر بر روی تمامی دانشگاهیان ایران تاثیر گذار بوده، به آنها لطمه وارد آورده و باعث انزوای آنان در جهان میگردد.
مردم ایران تمامی حقایق را نمی دانند. رژیم با ارائه آمار کاذب و تشدید کنترل و سانسور تمامی رسانه های گروهی کشور سعی بر کتمان شدت بحران سیاسی و اقتصادی را دارد که ایران تا خرخره در آن فرو رفته است. مردم از ابراز اعتراض خود وحشت دارند، اعتراض به تورم اقتصادی شدید، به بیکاری، به اینکه بهترین گلهای جوان این مملکت به سبب فقر شدید و نا امیدی روز افزون به مواد مخدر پناه برده و به فحشا و روسپی گری تن در میدهند و تازه انتظار میرود که در ماه های آتی اوضاع بدتر از این هم بشود.
الان وقت آن رسیده که متحد و متشکل شده و نیروی خود را افزایش بخشیم. ما دانشجویان یک عامل تاثیر گذار بر جامعه ایران و سمبل نسل آینده آن میباشیم و نه یک عامل مایوس و ناامید که قدرت و توانائیش خنثی شده است، لذا بایستی که قدرت و حیثیت به دانشجویان بازگردانده شود.
بر ما واجب است که بدون اتلاف وقت، سازمان یافته و برای گرفتن اساسی ترین حقوق خود دست به اعتراض بزنیم.
نامه های شجاعانه و صادقانه دانشجویان دانشگاه شریف و دانشگاه سیستان و بلوچستان به احمدی نژاد و همچنین حوادث دانشگاه شیراز بایستی به موجی از اعتراضات گسترده ای تبدیل گردد که ما مبتکر آن باشیم و آنرا هدایت نمائیم. درست به مانند آنچه در گذشته به هدف تغییر اساسی وضعیت و برگرداندن آبرو و حیثیت به ملت و مملکت خویش انجام داده ایم!
ما بایستی به مبارزه با تخصیص نادرست و مفسدانه منابع کشورمان از طرف رژیم ادامه داده و برای احقاق حقوق حقه خود برای تحصیل، رشد و پیشرفت شخصی، آزادگی، کار آبرومند و زندگی، مبارزه کنیم.
در وضعیت موجود راه صحیح برای احقاق این حقوق راه مبارزه است، مبارزه ای که به تحول منتهی خواهد شد.
به مبارزه ما بپیوندید! بعنوان یک نیروی تحول گر متشکل شوید! این دین ما به خودمان و ملت مان است!

No comments:

Post a Comment