Monday, January 26, 2009

عباس پالیزدار : گفتند اگر آنچه ما می خواهیم بگویی آزاد می شوی!



وبلاگ مهدی خزعلی : کد کرج روی صفحه نمایشگر برایم نا آشنا بود، گوشی را برداشتم، صدایی آشنا و سلامی گرم مرا به گرمای رمل های کوشک و فکه برد، یادش به خیر ، رمزاعلام سلامتی ما این بود ، من در پشت بی سیم می گفتم: " یا حسین" و ادامه شعار در پاسخ گفته می شد که " فرماندهی از آن توست " و این هر از چند گاهی در گیر و دار نبرد ، اعلام سلامتی و تداوم مقاومت بود ، ضمن این که مراقب بودیم که نخوابیم و ناگاه دشمن بر سرمان نریزد.امروز باز صدای گرم بسیجی جانباز - دکتر عباس پالیزدار - مرا به جزیره مجنون برد ! اینبار از زندان رجایی شهر ! گفتم: چطوری حاج عباس؟ گفت : محکم تر از همیشه ! گفتم نگران بودم ببری ! گفت : نه با توسل به ائمه و دعا و نماز ایستاده ام ! گفتم : با توسل به باب الحوائح موسی ابن جعفر(ع) و نماز و روزه مقاومت کن، این جبهه دیگری است برای فرزندان خمینی (ره)پرسیدم: شنیده ام از تو فیلم تهیه کرده اند! گفت : 5/3 ساعت فیلمبرداری کردند، گفته بودند اگر آنچه ما می خواهیم بگویی آزاد می شوی ! ومن محکم تر از قبل مطالب را بیان کردم، حتی گفتم که احمدی نژاد به من انگیزه می داد و مرا تحریک می کرد این اطلاعات را بیان کنم . بعد از فیلمبرداری گفتند : آنگونه که ما خواستیم سخن نگفتی و دو ماه دیگر بازداشت موقت را تمدید کردند! به آنها گفته بود : بیرون بروم بیشتر خواهم گفت. از آقای علم الهدی که شکایت کرده بود گله مند بود، می گفت: بیرون بیایم خواهم گفت که آن مسائل مربوط به برادر زاده ایشان است! امید است همانطور که فیلم های در باز داشت سعیدی سیرجانی، کاظمینی بروجردی و دیگران پخش شد، این 5/3 ساعت فیلم ضبط شده از پالیزدار(بسیجی جانباز) نیز پخش شود، او در این فیلم بر مواضع خود استوار ایستاده و اصرار می ورزد. او می گوید: مگر مطهری تئوری پداز و مغز متفکر انقلاب نبود، نگاهی به کتاب او بیاندازید، ببینید سخنان پالیزدار برای انقلاب خطر است یا قوه قضائیه؟ حرفهای پالیزدار موجب سقوط نظام است یا فساد مالی مسئولین؟از مجالست با مجرمین خطرناک در زندان رجایی شهر ناراحت بود ولی از انتقال از اوین و رهایی از سلول انفرادی و امکان تماس تلفنی رضایت داشت.

No comments:

Post a Comment