Thursday, January 29, 2009

هشدار جنتی به کسانيکه به آمريکا چراغ سبز نشان ميدهند



واحد مرکزی خبر( صدا و سیمای رژیم): دبير شوراي نگهبان قانون اساسي گفت: به برخي از گروهک هاي منفور که مطرود جامعه هستند و درصدد برقراري ارتباط با آمريکا، ديدار با اوباما، چراغ سبز نشان دادن به رئيس جمهور آمريکا و تطميع وي برآمده اند، هشدار مي دهم که خود را بيشتر از اين ضايع نکنند.
آيت الله احمد جنتي در مصاحبه با خبرنگاران افزود: آمريکا در کشور ما سهمي ندارد و قدرت و عزت فقط مخصوص خداوند و مردم است و شما هم فقط دردسر و زحمت درست مي کنيد.
وي خطاب به اين افراد گفت: اين راه را نرويد و به آمريکا وابستگي پيدا نکنيد و مردم را نرنجانيد.
آيت الله جنتي افزود: کساني که قدر اين انقلاب را نمي دانند و هنوز گرايش هاي غربي و آمريکايي دارند تلاش مي کنند رضايت آنها را فراهم و به آنها وابستگي پيدا کنند.
دبير شوراي نگهبان، انقلاب اسلامي را باعث عزت و اقتدار جمهوري اسلامي دانست و گفت: قدرت هاي بزرگ از مردم ما حساب مي برند.
آيت الله جنتي افزود: آمريکا آن قدري که از انقلاب اسلامي حساب مي بَرَد از هيچ جاي ديگر حساب نمي بَرَد.
وي هدف اصلي انقلاب اسلامي را حاکميت الله دانست و گفت: اجراي عدالت؛ مبارزه با ظلم، تبعيض و فساد؛ حمايت از مستضعفان و محرومان و آزاديخواهي از دستاوردهاي اين انقلاب است.
جنتي افزود: ما توانستيم قدرت نظام شاهنشاهي را بشکنيم و دست آمريکا را از کشور قطع و آنها را از رسيدن به منافعشان مأيوس کنيم و حکومتي تشکيل دهيم که در دنيا از جهت استقلال، نمونه است.
وي گفت: البته تا رسيدن به قله مورد نظر حضرت امام (ره)، انقلاب و مردم، فاصله اي طولاني داريم و بايد سال ها براي رسيدن به آن تلاش کنيم ولي همين درصدي که به دست آمده بسيار گرانقيمت است و ارزش دارد.
دبير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي همچنين از رسانه ها خواست در ايام الله دهه فجر، حقايق انقلاب را به مردم، به خصوص جوانان بيش از پيش منتقل و آنها را با اهداف انقلاب اسلامي آشنا کنند.

No comments:

Post a Comment