Tuesday, January 27, 2009

مردم در دولت احمدی نژاد طعم واقعی آزادی را چشيدند



خبرگزاري حکومتی فارس: سخنگوي دولت گفت با روي كار آمدن دولت نهم، مردم طعم واقعی آزادی را چشيدند.
غلامحسين الهام كه به منظور سخنراني در همايش بزرگداشت شهداي غزه به قم سفر كرده بود، در گفتگو با خبرنگاران با گراميداشت سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ما امروز در شرايطي سي‌امين سال پيروزي انقلاب اسلامي را پشت سر مي‌گذراند كه افكار امام خميني (ره) در كشورهاي مختلف دنيا ترويج شده است و انقلاب اسلامی به الگويي براي مردم جهان تبديل شده است.
وي ادامه داد: در شرايط كنوني غير از ايدئولوژي اسلامي ديگر ايدئولوژي‌ها زمينه ظهور و بروز ندارند و اين يكي از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.
سخنگوي دولت با اشاره به پيشرفت‌هاي كشور در عرصه‌هاي مختلف گفت: ما امروز در زمينه علمي يكي از كشورهاي مقتدر منطقه هستيم و از نظر احساس وحدت بين ملت و دولت فرهنگ جديدي شكل گرفته است.
وي اظهار داشت: با روي كار آمدن دولت نهم مردم خود را صاحب كشور مي‌دانند و طعم آزادي و آزادگي را چشيدند.
الهام گفت: امروز كشور ما به كشوري مستقل تبديل شده است و هيچ كس نمي‌تواند مسئله‌اي را به ما تحميل كند.
وي با اشاره به كاهش اختلاف طبقاتي در جامعه خاطرنشان كرد: امروز موج عدالتخواهي جامعه اسلامي ما را فرا گرفته است و افق روشني در آينده وجود دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تشكيل ستاد ساماندهي‌ حمايت‌ها از غزه در معاونت اجرايي نهاد رياست جمهوري گفت: در اين زمينه برنامه‌هاي زيادي در سطح ملي و بين‌المللي در ارتباط با بازسازي غزه وجود دارد.

No comments:

Post a Comment