Saturday, January 10, 2009

من از طرف دولت این ۱۰۰ میلیون را به اين حسينيه پرداخت می کنم"

من از طرف دولت این ۱۰۰ میلیون را به اين حسينيه پرداخت می کنم"
سايت اصلاحات : برگزاری مراسم عزاداری روز عاشورا ابا عبدالله حسین در حسینیه دل ریش ، متعلق به آذری زبانان مقیم تهران که در حوالی میدان بهارستان واقع شده است دارای حواشی جالبی بود.بنا به اين گزارش ، حسینیه دل ریش که با قدمت و قدیمی است چند سالی است که در حال بازسازی ساختمان خود می باشد و در حال حاضر برای اتمام بازسازی حسینیه ، گردانندگان آن با مشکل مالی مواجه شده اند. در مراسم عاشورای امسال این حسینیه که پرویز فتاح وزیر نیرو نیز حضور داشت ، مداح مجلس در لابلای مراسم می گوید که به خدا قسم احمدی نژاد ذخیره الهی است که از طرف خدا آمده است و اگر اکنون اداره کشور در اختیار اصلاح طلبان بود ما انرژی هسته ای نداشتیم و این استقامت احمدی نژاد بود که ما هسته ای شده ایم و باید به دلیل وجود این فرد شاکر خدا باشیم . بر اساس این گزارش ، مداح این حسینیه بعد از این سخنان اعلام می کند که حسینیه اکنون برای اتمام مراحل بازسازی نیاز مبرم به ۱۰۰ میلیون تومان بودجه دارد و از مردم می خواهد که در این رابطه به بازسازی حسینیه کمک کنند . فتاح ، وزیر نیرو که در این حسینیه حضور داشت در این هنگام به پشت تریبون می رود و می گوید من از طرف دولت این ۱۰۰ میلیون را پرداخت می کنم . بعد از اتمام مراسم نیز عده ای به مداح حسینیه اعتراض می کنند که چرا این مراسم عزاداری را سیاسی کرده ای ؟ که مداح در جواب می گوید که پول بازسازی حسینیه را از این طریق بدست آوردیم ! گفتنی است این کمک ۱۰۰ میلیون تومانی آقای وزیر نیرو در حالی به این حسینیه صورت می گیرد که اکنون بسیاری از پروژه های نیروگاهی کشور نیازمند این مبلغ است و به دلیل کمبود بودجه نیمه کاره مانده است.

No comments:

Post a Comment