Tuesday, April 7, 2009

احمدی ‌نژاد: مجازات موسویان در حد اعدام بود


سایت الف: احمدی‏نژاد پیش از تعطیلات نوروز ملاقاتی با برخی فعالین داشت که این دیدار در رسانه‏ها منتشر نشد.
احمدی‏نژاد در اين ديدار گفت: انتخابات آینده برای برخی حکم مرگ و زندگی پیدا کرده و بر همین اساس تخریب دولت را در دستور دارند و چیز جدیدی برای عرضه ارایه نکرده‏ا‏ند.
وی افزود: تخریب آنها فقط بحث بنده نیست آنها با نظام مشکل اساسی دارند.
احمدی نژاد با اشاره به مصاحبه یکی از مدیران ارشد سابق با یکی از روزنامه های نزدیک به دولت گفت: ایشان در اواسط مصاحبه، ضبط را خاموش کرده و علیه نظام صحبت می کند و […]
احمدی‏نژاد تاکید کرد: بنای آنها بر تخریب است ما ایستادگی بر اصول و آرمانها را مدنظر داریم و با توزیع و تشریح دستاوردهای نیروهای انقلاب و دولت به رقابت با آنها میپردازیم. به فضل الهي، مقاومت‏ها در برابر سياست‏هاي عدالت خواهانه دولت در هم خواهد شكست.
وي ادامه داد: هنوز سياست هاي دولت به طور كامل اجرا نشده و عده اي در مقابل آن به مقاومت و ايستادگي برخاسته اند اما به فضل الهي مقاومت هاي‏شان در هم خواهد شكست . عده اي در برابر سياست هاي دولت مقاومت مي كنند و با تبليغات منفي، اجازه نمي دهند اين سياست ها آن گونه كه هست اجرا شود، اين عده ناجوانمردانه دولت را تخريب مي كنند؛ در صورتي كه همان مقدار جزيي از سياست هاي دولت كه تاكنون اجرا شده، آثار مثبتي در جامعه داشته است و به فضل الهي از عقبه هاي سنگيني كه در مقابل برنامه‏هاي دولت طراحي شده بود، عبور كرده‏ايم .
رییس‏جمهور با اشاره به ملاقات یکی از آقایان با وی گفت: این دوست عزیز به بنده گفت:"چرا ماجرای هولوکاست را مطرح کردید که دشمن حساس شود و بهانه به دست آنها دادید؟" شما ببینید وقتی آدمهای داخلی این حرفها را بزنند دیگر از غریبه چه انتظاری دارید؟ بنده در آن جلسه به وی گفتم برای مثال شما در مورد بحرین صحبت کردید و این همه هزینه برای نظام درست کردید که اوضاع بدتر شد.
رییس‏جمهور در ادامه گفت: بعضی افراد انقلاب را مال خود می دانند در این باب یک مثال مزاحی است که گفته می‏شود "ما یک زمینی داشتیم ایران در این زمین افتاد پس مال ما است!".
وی با اشاره به لایحه بودجه 88 گفت: بنده در مورد طرح تحول اقتصادی و لایحه بودجه 88 شکایت کردم. به بنده فرمودند: "علنی اظهار نظر نکن" و من گوش جان سپردم.
احمدی‏نژاد در پاسخ به دانشجویی در مورد متهمان پرونده هسته‏ای گفت: اگر این موضوع هرجای دیگر بود در حد اعدام برخورد می شد آقایان قبول داشتند که چه اتفاقی افتاده است اما کار را به جایی رساندند که آنها تبرئه گشته و طلبکار شده‏اند.

No comments:

Post a Comment