Friday, April 10, 2009

حقوق ماهیانه رژیم به صد‌هزار کارگر فلسطینی



سایت آفتاب: اسماعیل هنیه که اخیراً از ایران دیدار کرده و سخنانش در شماره روز پنجشنبه روزنامه لبنانی السفیر منتشر شده، گفت: «نتیجه دیدارم از ایران حمایت مالی از فلسطین به ارزش 250 میلیون دلار و ارائه چند طرح برای حمایت مالی و اقتصادی مستقیم از دولت فلسطین بود».
هنیه همچنین گفت: «از جمله این کمک‌ها برای مثال اختصاص 120 میلیون دلار برای حمایت مالی از دولت فلسطین در سال 2007 و نیز اختصاص 45 میلیون دلار برای پرداخت حقوق کارمندان سه وزارتخانه از وزارتخانه‌های فلسطینی و پرداخت مطالبات خانواده‌های فلسطینی برای شش ماه است».
وی افزود: «ایران پذیرفته به 100 هزار کارگر فلسطینی در ماه 100 دلار بپردازد و برای شش ماه به این کار ادامه دهد که جمع آن 60 میلیون دلار می‌شود».
به گفته وی "ایران همچنین پذیرفته به هر کدام از سه هزار ماهیگیری که از چند ماه پیش از رفتن به دریا محروم شده‌اند، در ماه 100 دلار بپردازد و تا شش ماه به این کار ادامه دهد که جمع کل آن 1.8 میلیون دلار می‌شود».
نخست‌وزیر فلسطین در پایان گفت: «ایران مرکز فرهنگی فلسطین با ارزش 15 میلیون دلار خواهد ساخت و دو هزار خانه ویران‌شده را به ارزش کل 20 میلیون دلار ترمیم خواهد کرد».

No comments:

Post a Comment