Monday, April 13, 2009

وزير ارشاد هشدار داد با رسانه هايي که باعث اخلال در کار نيروي انتظامي در مقوله برخورد با بدحجابي شوند به شدت برخورد خواهد شد!


وزير ارشاد هشدار داد با رسانه هايي که باعث اخلال در کار نيروي انتظامي در مقوله برخورد با بدحجابي شوند به شدت برخورد خواهد شد!
اعتماد : وزير ارشاد هشدار داد با رسانه هايي که باعث اخلال در کار نيروي انتظامي در مقوله برخورد با بدحجابي شوند به شدت برخورد خواهد شد.محمدحسين صفارهرندي روز گذشته موضوع ياد شده را در اولين همايش عفاف و حجاب در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما اعلام کرد و در عين حال بيان داشت رسانه هاي يادشده تا حدي قابل تحمل هستند.اظهارات صفارهرندي يک روز پس از حمايت برخي ديگر از مقامات دولتي از جمله مهدي کلهر مشاور در امور اطلاع رساني محمود احمدي نژاد عنوان مي شود. کلهر روز دوشنبه با نوشتن نامه يي به سردار پاسدار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي حمايت قاطع خود را از طرح مبارزه با بدحجابي اعلام کرد. صفارهرندي وزير ارشاد هم ضمن حمايت از طرح مبارزه با پوشش نامناسب دختران و پسران جوان اعلام کرد اجازه نخواهد داد رسانه هاي گروهي در کار نيروي انتظامي اخلال ايجاد کنند. وي با ابراز انتقاد از برخي رسانه ها که با ايجاد تفرقه باعث اخلال در کار نيروي انتظامي مي شوند گفت؛ اين قبيل رسانه ها مطمئن باشند تا حدي قابل تحمل هستند ولي در صورت ادامه آن با اقتدار با آنها برخورد مي شود. به گزارش ايرنا، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود؛ اين روزها عملکرد نيروي انتظامي و برخورد با متخلفان براي بعضي موجب نگراني و براي برخي محل شيطنت شده که به هيچ وجه کار مناسبي نيست.وي اظهار داشت؛ جرايم لايه هاي گوناگون و متفاوتي دارد، چيزهايي ممکن است جرم نباشد ولي برخلاف عرف معمول آن کشور باشد.وي ضمن قدرداني از فعاليت نيروي انتظامي افزود؛ متاسفانه در حق نيروي انتظامي ناسپاسي و اجحاف صورت گرفته که کار مبارزه با مفاسد اخلاقي و اجتماعي را در حد مبارزه با بدحجابي تنزل دادند.وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت؛ بدحجابي بخش کوچکي است که نيروي انتظامي آن را انجام مي دهد و هدف اصلي برخورد با کساني است که قواعد اجتماعي را به صورت خطرناکي زيرپا مي گذارند.صفارهرندي همچنين خاطرنشان کرد؛ باقي ماندن مشکلات فرهنگي به دليل اين است که در گذشته دستگاه ها از همه امکانات و توانمندي هاي خود به صورت خردمندانه استفاده نکرده اند.وي افزود؛ بسياري از مشکلات ما در گذشته عدم همکاري دستگاه ها و مانع تراشي بود که حتي اين شيوه در دستگاه هايي که تابع و متبوع يکديگر بودند نيز شامل مي شد که الحمدلله در حال حاضر تمامي دستگاه هاي کشور با هم همدل هستند که جاي شکر دارد.صفارهرندي گفت؛ کاري که هم اکنون در ستاد عفاف و حجاب مدنظر است هيچ منافاتي با ماموريت نيروي انتظامي ندارد و به نوعي پشتيباني کننده فعاليت هاي ستاد است. صفارهرندي در اين همايش که تمامي اعضاي ستاد عفاف و حجاب از تمامي وزارتخانه ها و سازمان ها در آن حضور داشتند تاکيد کرد که اين کار نوعي عبادت است و بايد با افرادي که از موضع غفلت وارد مي شوند و در جامعه اسلامي قبح گناه را مي شکنند، برخورد کرد.

No comments:

Post a Comment