Sunday, March 8, 2009

پیدایش آثار ضعف و انزوای روزافزون رژیم



واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): رئیس جمهور از طراحی پیچیده دشمنان برای اخلال در سیاست خارجی جمهوری اسلامی خبر داد. آقای احمدی نژاد در نشست هیئت دولت گفت: شبکه منظمی تشکیل شده است و اطلاعات غلطی درخصوص جمهوری اسلامی به برخی کشورها می دهد که باید بسیار هوشیار باشیم.
وی افزود: دشمنان در صدد هستند که رویارویی ما را با استکبار جهانی، منحرف کنند و به مسائل انحرافی بکشانند.
رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن با چنین طراحی خباثت باری می خواهد برخی کشورهای اسلامی را مقابل جمهوری اسلامی قرار دهد افزود: آنها می خواهند ما را به چنین فضایی مشغول کنند تا از دفاع از حقوق ملت خود و ملت های مسلمان غافل شویم و حرکت در مسیر روشنی را که آغاز کرده ایم کند کنند.
آقای احمدی نژاد با بیان اینکه اطلاعات دقیقی موجود است که دشمنان می خواهند اختلاف ایجاد و از هیچ، مسئله درست کنند گفت: به دوستان خود هم در کشورهای مختلف می گوییم مراقب شیطنت ها باشند و هوشیاری خود را حفظ کنند.
آقای احمدی نژاد هدف دشمنان را از این طراحی، منفعل کردن جمهوری اسلامی دانست و افزود: ملت ایران توانسته است با حرکتی زیبا و منطقی روشن همه طراحی های آنان را با شکست مواجه کند و آنها با چنین روش هایی می خواهند به حرکت ملت ایران ضربه بزنند.
وی اضافه کرد: آنها می خواهند به این جبهه ای که ملت ایران مقابل دشمنان درست کرده است خدشه وارد کنند.
آقای احمدی نژاد گفت: در داخل نیز اظهار نظرهایی می شود که ناشی از اطلاعات نادرست است و کسانی که در این زمینه ها اظهار نظر می کنند باید مراقب باشند و از صحت اطلاعاتی که درباره مسئولان به آنها می رسد مطمئن شوند.

No comments:

Post a Comment