Thursday, March 12, 2009

دشمن امروز در داخل و در خانه ها است



خبرگزاری مهر: معاون کنگره شهدای نشر ارزشهای سپاه و بسیج کشور گفت: تکلیف ما در برابر خون شهدا، نهادینه شدن فرهنگ شهادت در جامعه است.
سردار علی میرشکار شامگاه چهارشنبه در یادوراه هشت تن از شهدای روستای خانسر نکا افزود: باید حافظ و نگهبان خوبی برای شهدا و ادامه دهنده راه پاکشان باشیم.
وی گفت: شهدا بواسطه فیض الهی، خدایی شده اند و این صفت آنان به دلیل نزدیکی آنان به رب و واجد شرایط بودن آنها در شرایط حساس بوده است.
وی همچنین با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمن و جنگ آرام کنونی ادامه داد: در حال حاضر میدان عمل برای نظام تغییر کرده اگر در گذشته ما در جنگ رو در رو با دشمن بوده و مقابله خارجی با یکدیگر داشته ایم در حال حاضر با نبرد داخلی و فرهنگی دشمن در خانه های خود روبرو هستیم که مقابله با این نوع تهاجم احتیاج به هوشیاری بیشتری دارد.
معاون کنگره شهدای حفظ و نشر ارزشهای سپاه و بسیج کشور اظهار داشت: وظیفه همه ما در حال حاضر مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن در زمینه های گوناگون است و جوانان خلاق و با استعداد ما باید با استفاده از نبوغ خود به مقابله با دشمن بپردازند.
وی گفت: اکنون آموختن علم و دانش و دستیابی به قله های رفیع علمی و پژوهشی (بمب اتمی) مد نظر همه بوده که باید با تلاش بیشتر به آن دسترسی پیدا کنیم.
وی ادامه داد: تکلیف و وظیفه ما در برابر شهامت و از خود گذشتگی شهدا سنگین است و باید با چنین یادواره هایی از دین خود دفاع کنیم.
وی گفت: باید در راستای شناخت بیشتر شهید و شهادت کار کنیم و این مسئله در وجودمان نهادینه شود.
میرشکار در ادامه افزود: آن طور که باید شهدا را درک نکرده ایم و تنها اهل دل و خانواده های شهدا قادر به درک شهدا هستند.

No comments:

Post a Comment