Thursday, March 12, 2009

سرکرده سپاه: در هيچ شرايطی نبايد دشمن را دست کم گرفت


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: جهان امروز در حال گذار از دوران استبدادي و مادي گرايي به سوي تعالي است.
سردار سرلشکر جعفري در مراسم اختتاميه مسابقات قرآني سپاه پاسداران با بيان اين که ما هر چه داريم از قرآن است، افزود: جهان در حال ورود به دوران جديدي است که در آن فناوري و جنگ افزارهاي نظامي و پول جاي خود را به ايمان، حق طلبي و خدامحوري داده است.
وي گفت: وقتي جامعه اي پيرو دستورات الهي شود و به سيره و سنت پيامبر اکرم (ص) عمل کند، خداوند نيز به آنان پيشرفت هاي مختلف و اقتدار بي نظير اعطاء مي کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: باور مسئولان نظام به استقلال واقعي، خودکفائي و باور به توانمندي هاي موجود در کشور نخستين مولفه اساسي ثبات انقلاب است.
سرلشکر جعفري مولفه دوم ثبات انقلاب را مقاومت و ايستادگي در مقابل فشارهاي استکبار دانست و گفت: دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان ديگر مولفه ثبات نظام جمهوري اسلامي ايران است.
وي با اشاره به توجه انقلاب اسلامي به اجراي عدالت گفت: مسئولان کشور امروز بيش از هر زمان ديگر، به عدالت توجه مي کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: حرکت انقلاب اسلامي ايران با عمل به فرامين خداوند، قدرت فوق العاده اي دارد.
سرلشکر جعفري با بيان اين که بسياري از تحليل گران جهان سال ها در پي کشف راز قدرت و ثبات جمهوري اسلامي ايران بوده اند، گفت: در هيچ شرايطي نبايد دشمن را دست کم گرفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي افزود: آنچه انقلاب و نظام اسلامي را در برابر تهديدات مختلف دشمنان مصون نگه داشت و مي دارد، وجود رهبري فرزانه است

No comments:

Post a Comment