Thursday, January 8, 2009

نیروی انتظامی: کشته شدن یک نفر در خمینی شهر بر اثر شلیک اسلحه شکاری بوده است!

نیروی انتظامی: کشته شدن یک نفر در خمینی شهر بر اثر شلیک اسلحه شکاری بوده است!
به گزارش خبرنامه امیرکبیر، سایت رجانیوز متعلق به نزدیکان احمدی نژاد خبر درگیری ها بین مردم و نیروی انتظامی طی روزهای گذشته در خمینی شهر و کشته شدن یک نفر را تائید کرد.
در این خبر کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ۳ نفر بر اثر تیراندازی تایید شده است، امانیروی انتظامی مدعی شده است “گلوله خارج شده از بدن مجروح از اسلحه شکاری بوده و نیروی انتظامی در این سانحه هیچ گونه تیراندازی نداشته است”.
رجانیوز طبق روال خود، مردم معترض را “عده ای فرصت طلب” نامیده است و ضمن اشاره به پرتاب سنگ و کوکتل مولوتف به ساختمان شهرداری نوشته است “تجمع کنندگان معترض همچنین تعدادی خودروی سواری و موتورسیکلت شخصی در خیابانهای اطراف شهرداری را به آتش کشیدند”.
رجانیوز نوشته است: “درپی ممانعت نیروی انتظامی از زدن زنجیرهای تیغ دار در محله آدریان خمینی شهر در روز هفتم محرم و دستگیری ۶۹ نفر، حدود ۲۰۰ نفر روز دوشنبه در مقابل فرمانداری این شهر تجمع کردند و خواهان آزادی آنان شدند که این تعداد با عبور کاروان نمادین عزاداری به هزار و ۵۰۰ نفر رسید.
در این تجمع، عده ای فرصت طلب از بین جمعیت شروع به سنگ پراکنی وشکستن شیشه های فرمانداری کردند که پس از وارد شدن به فرمانداری با نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری با دخالت یگان ویژه پایان یافت.
در این میان، ۳ نفر به علت اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان الزهراء(س) اصفهان منتقل شدند. یک نفر از مجروحان به علت شدت خونریزی فوت کرد.
دراین ناآرامی ها که از ساعت ۲ بامداد روز عاشورا آغاز شد، تعداد زیادی ازشیشه های ساختمان شهرداری شکست و قسمت هایی از ساختمان و ۴ دستگاه خودروی شهرداری درچه در آتش سوخت.
با استقرار یگان ویژه اصفهان در محل، تعداد زیادی از معترضان متفرق شدند ولی سنگ پرانی به طرف مأموران نیروی انتظامی و شهرداری درچه همچنان ادامه یافت.”

No comments:

Post a Comment