Monday, December 29, 2008

گردهمایی دانشجویان دانشگاه نجف آباد در خیابانهای اصفهان



خبرنامه امیرکبیر: بامداد امروز، دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در اعتراض به سازمان اتوبوس رانی شهرداری اصفهان در جلوگیری از سرویس دهی به دانشجویان این دانشگاه، در دو ایستگاه اتوبوس دانشگاه نجف آباد در شهر اصفهان گردهمایی صنفی برپا کردند.
روز گذشته سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، بنا به گفته مسئولین دانشگاه با نقض قرارداد خود با دانشگاه آزاد نجف آباد، سرویس دهی به دانشجویان این دانشگاه را قطع کرده به گونه ای که بیشتر دانشجویانی که روز گذشته با سرویس سازمان اتوبوسرانی به دانشگاه مراجعه کرده بودند، با این اقدام سازمان اتوبوسرانی که از حدود ساعت ۱۰ صبح آغاز شد در برگشت به شهر اصفهان با مشکلات فراوانی روبرو شدند و همین آغاز اعتراضات دانشجویی بود.
دانشجویان تجمع کننده در ایستگاه های ویژه دانشگاه آزاد نجف آباد در سطح شهر اصفهان، خواستار پیگیری موضوع توسط مسئولین شهری و استانی و واکنش به این اقدام غیر مسئولانه سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در واپسین روزهای ترم تحصیلی و امتحانات آن ها شدند.
دانشجویان بر صنفی بودن تجمع خود تاکید داشته و به روش سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان برای حل مشکلات خود اعتراض کردند که این اعتراض در تردد وسایل نقلیه اخلال ایجاد نمود.
در این حال مدیرعامل شرکت واحد و اتوبوسرانی اصفهان در خصوص مشکلات دانشجویان دانشگاه نجف آباد گفت: بی تفاوتی کامل مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در نهایت منجر به قطع سرویس دهی به دانشجویان این دانشگاه شد.
سید عباس روحانی افزود: از شهریور ماه سال جاری که قرار داد این دانشگاه با شرکت اتوبوسرانی رو به اتمام بود به آنان اعلام کردیم که باید برای مذاکره اقدام کنند که آنان تا کنون حاضر به گفتگو با شرکت واحد اتوبوسرانی نشده اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به سه ماه است که شرکت اتوبوسرانی بدون قرارداد و به صورت رایگان به دانشگاه آزاد سرویس دهی می کند و به آنان نیز اعلام شده بود در صورتی که تا دی ماه سال جاری قراردادی منعقد نکنند در نهایت مجبور به قطع سرویس دهی به این دانشگاه خواهیم شد که این موضوع همچنان مورد بی توجهی این مسئولین قرار گرفت.
دانشگاه آزاد نجف آباد حدود بیست هزار دانشجو دارد که اکثر آنان را دانشجویان مقیم اصفهان تشکیل می دهند که با این قدام سازمان اتوبوسرانی با مشکل روبرو شده اند.

No comments:

Post a Comment