Friday, December 26, 2008

دروغ پردازی های احمدی نژاد



واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): احمدی‌نژاد با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ملت ایران به فرصتی استثنایی تبدیل شده است گفت: در شرایط تحریم، کشور به گونه‌ای اداره شد که کمترین اثر متوجه متن زندگی مردم شد و دشمنان نیز از تحریم خود مایوس هستند.
احمدی‌نژاد عصر روز پنج‌شنبه در همایش بزرگ مبلغان حسینی در مدرسه فیضیه قم با تاکید بر اینکه عقب نشینی دائمی دشمنان در برابر ملت ایران و انقلاب اسلامی به طور روز افزون ادامه دارد، تصریح کرد: اوضاع ایران هر روز به نفع ملت و انقلاب اسلامی و علیه دشمنان تغییر می‌کند.
رئیس جمهور با اشاره به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای تحریم اقتصادی و بستن شبکه بانکی ایران گفت: قدرت های زورگو انتظار داشتند تحریم‌ها به انفعال، ضعف و تسلیم در ایران منجر شود اما به فضل الهی و با هوشمندی و ایستادگی بی‌نظیر رهبری عزیز و ملت قهرمان شرایط کاملا به نفع ملت ایران تغییر کرده است.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با به پایان راه رسیدن اندیشه لیبرالسیم و دموکراسی لیبرال، تصریح کرد: امروز همه دنیا منتظر نسیم نجات بخش ولایت، امامت و حاکمیت انسان کامل هستند.
رییس‌جمهور با اشاره به اینکه در 3 سال فعالیت دولت نهم بیش از فعالیت دو دوره قبل به روستاها گاز رسانی شده و آب، مدرسه، امکانات بهداشتی و بیمه درمانی در اختیار روستاییان قرار گرفته است، تاکید کرد: وزرا و معاونان رییس جمهور در سفرهای استانی از نزدیک با اقشار گوناگون مردم در ارتباط هستند و دولت در هر تصمیمی مصالح کلی ملت و نظام را در نظر می‌گیرد.
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه فاصله دریافتی‌ها طی فعالیت دولت نهم به سرعت کاهش یافته است،گفت: در ابتدای کار دولت نهم متوسط دریافتی معلمان کمتر از متوسط کل کارکنان بود، اما امسال بیشتر است و در بازنشستگان و مستمری بگیران نیز دریافتی‌ها حداقل 2 برابر افزایش یافته است.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه حجم کارهای عمرانی نسبت به دوره‌های قبل بیش از 3 برابر شده است، گفت: به رغم دشمنی‌ها، سرعت سرمایه‌گذاری در ایران روز افزون است.
رییس جمهور گفت: علی رغم همه تحریم‌ها سرمایه گذاری‌های زیادی نیز در بخش نفت و گاز انجام شده است.
رییس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت نهم 3 میلیون بیکار در کشور وجود داشت گفت: به خاطر رشد جمعیت متقاضی کار، نرخ بیکاری در حال افزایش بود، اما امروز نرخ بیکاری از 12.9 به زیر 10 درصد رسیده است و تا پایان امسال با راه اندازی 1800 واحد صنعتی بزرگ، 450 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود.
احمدي‌نژاد ادامه داد برخي‌ها مي‌گويند كه دولت 130 ميليارد دلار ذخاير ارزي را برده است؛ اين افراد بايد بدانند كه هيچ فردي در كشور نمي‌تواند يك دلار را بدون قانون جابه‌جا كند. مگر كسي مي‌تواند يك ريال از خزانه كشور را جابه جا كند.

No comments:

Post a Comment